Hoppa till innehåll

Fruktansvärt


Gäst 0012

Rekommendera inlägg

Vad tråigt oxh soriligt att han dog :(

Man borde värre straff i sverige, dödstraff, straffarbete och längre fängelse.

Jellyfish har rätt... man ska int döda mördaren för att han dödade någon...

 

men jag tror att regeringen hällre införskaffar dödsstraff stället för att se över psykvården.... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag frågade mig själv här om dan:

 

Hur många fler oskyldiga måste dö bara för att regeringen skär ner på psykvården? Vi har snubben med hjärnröret i på gröna linjen, den "fjärrstyrda" mannen på västerlånggatan i gamlastan, Anna Lindh och nu det här. Vad är det för fel på dem där topp snubbarna som inte kan räkna ut sambanden? De borde spärras in för idioti...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dödsstraff tror jag då inte på. Någon måste ju utföra det, sätta igång den elektriska stolen, som borta i USA... fast den som gör det blir ju aldrig anklagad.

Jag är helt emot dödsstraff, den saken är klar.

Fast ett rejält fängelsestraff fodras iallafall.

Hemskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Liquid Silk

Psykist vård och livsstid. Dödsstraff är helt onödigt. I usa har det varit flera dömda till mord fast dom varit oskyldiga. Den där kvinnan var en lärare i skolan. Sen så låsde dom dörrarna i skolan så att ingen kunde komma in. Det var nån kille i Jakobsberg som lurade barn i sinn bil. Alla sa att det var en blå saab, så några av mina kompisar blev förfölda av en blå saab när dom skulle sälja bingolotter till sitt fotbollslag. Fast dom cykldade ifrån honom. Den där mannen/kvinnan borde dömas till livsstid och psykiskt vård. När det här händer känns det alltid i magen på mig. På tåget såg jag en kille som grät lite. Han såg ut som en invandrare. Det kan vara nån skinhead som hatar alla invandrare. Som den där killen blev knivhuggen i sollentuna eller det var. När jag skulle gå hem efter skolan kändes det lite ni vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vadå vård? De rymmer ju från vården!! "Vi kan ju inte hålla dem instängda..." Nehe, varför är dem där över huvudtaget då? För att de slapp fängelse!!!

Hårdare straff, men inte dödsstraff! Vad skulle det resultera i? Öga för öga? Bättre att dem sonar för sina brott i resten av sina liv i fängelse...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...