Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Man ska få hjälp.. Sitta inne i ett vårdhem resten av livet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Eller så gör man som CIA i USA. Man hjärntvättar dem! Och på nätterna får de lyssna på band: Jag ska vara snäll, jag ska vara snäll, jag ska vara.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 CIA gör ej så >_> FBI kanske du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Eller så gör man som CIA i USA. Man hjärntvättar dem! Och på nätterna får de lyssna på band: Jag ska vara snäll, jag ska vara snäll, jag ska vara.... Fö faen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 8-åringen som dog var min kompis kusin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Var det din också min med.Dem bor i Bredäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Den killen som är min kompis heter Nader, din? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Jag har många kompisar .jag har en som heter ayman en bilal en hadi och jag tror jag känner nader. Han borde få dötts straff kolla Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.