senig Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 köp donkey konga det e överball...om ni har det så ...vilka instrument har ni köpt vad är ert rekord för att få coins på 1 BAnA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2004 Kan man köpa instrument? :huh: jaja, jag kommer säkert förstå imorgon för jag ska köpa det då :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 har provat det i affären.. Och ja,det är skit ballt =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Hur många apor kan spela samtidigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 kanske ska köpa det om det är ballt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Det e Jätte ballt Jag ska nog Köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Fick reda på det idag att det har släppts..Vilken koll man kan ha :rolleyes: Men det verkar lite små ballt iaf =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Det är Tråkigt om man har köpt såna Bongo Trummor Också är det inte Roligt.(Jag säger inte att det e det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 nu har jag alla trumljuden utom dom 2 dyraste men jag ska spela som f*n hela natten så jag får dom ljuden :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 jag tycker att ni ka köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jaha, jag tycker också det är kul, lite för få låtar dock.. (31) sen tycker jag att man skulle kunna köpa fler låtar.. jaja, 616 coins fick jag på en bana (som du ville ha svar på). låten var "dont stop me now" eller ngt sådant hette den, dock bara på monkey leveln :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) nu har jag alla trumljuden utom dom 2 dyraste men jag ska spela som f*n hela natten så jag får dom ljuden :lol:Vilka är dem dyraste,jag har köpt alla billigaste och mario,den äger =D Zelda är nog också bra =) Mina rekord : Combos : 56 Coins : 437 Great : 147 KazeN^ : Måste prova den leveln ;) Redigerat 23 Oktober 2004 av Silver Star Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg