KazeN Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 jo, lönsam, men svår. Jag klantade mig alltid i slutet så att jag inte fick guld, så typiskt mig! men nu har jag klarat det iallafall =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 argh,jag har inte änns fått guld på den,och 616 coins =| Mitt lillla trick när man ska klappa är att man tar på sidan av den högra trumman ;) då slipper man släppa den gula =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Nej jag kan itne köra det... Får innre blödnignar av klappar =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 nu har jag alla trumljuden utom dom 2 dyraste men jag ska spela som f*n hela natten så jag får dom ljuden :lol: Vilka är dem dyraste,jag har köpt alla billigaste och mario,den äger =D Zelda är nog också bra =) Mina rekord : Combos : 56 Coins : 437 Great : 147 KazeN^ : Måste prova den leveln det e den som heter nåt med toy och så e det den överdyra som kostr 25000 mitt rekord i coins e 872 på den låten som heter september och det var på gorilla nivå..jag fick bara 3 bad och 0miss jag kommer inte riktigt ihåg hur många ok och great Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 kankse får det ijulklapp men först ska dety köpas silvrigt gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Finns det fusk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 tror det finns nåra här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limpan53 Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 Mitt rekord i mynt e 999 på låten All those small things på Gorilla leveln :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FrontarN_ Skrivet 18 December 2004 Rapport Dela Skrivet 18 December 2004 kolla denna länk ett nytt sånt där spel http://www.webhallen.com/prod.php?id=35259 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 Sjäv tycker jag att donkey konga e helt värdelöst när man kan spela på riktiga trummor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 19 December 2004 Rapport Dela Skrivet 19 December 2004 (redigerat) Ska köpa donkey konga efter julen :D Om det är kul kommer jag nog köpa 2:an när det släpps :rolleyes: Redigerat 19 December 2004 av Nyllet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 Kan man köpa instrument? :huh: jaja, jag kommer säkert förstå imorgon för jag ska köpa det då :) köp det inte, det är helt värdelöst, nintendos sämsta spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg