Quicksilver Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 kan ni fixa en trailer på Soul Callibur 2 OCH andrar coola spel?? Väldigt tacksam ni ni gör det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 (redigerat) Jag kan inte men jag skulle också vilja se trailers Redigerat 22 Oktober 2004 av Nyllet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 (redigerat) Trailers Soul Calibur II The Legend of Zelda Metroid Echoes Tales of Symphonia Mario Power Tennis Lord of the Rings : The third age Paper Mario and the Thousand year door Advance Wars : Under fire Bara några av alla trailers. Det finns trailers till nästan alla spel på Nintendo.com (engelska). Redigerat 22 Oktober 2004 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Gametrailer.com =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Gametrailer.com =D Så hette sidan jag tänkte på ;) hadde glömt bort oops :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AljosjA o Emil Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 vill också se men kan inte :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 hittar ni nån sida där quick time ej krävs! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) Jag vet. det funkar inte för mig heller. men jag har laddat ner iallafall zelda och star fox armada trailern och sett dem med Windows media player. Ska försöka hitta dem igen. Redigerat 23 Oktober 2004 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 24 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 ok vad bra :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 steg ett: 1. skaffa quicktime och windows media player (vad det nu heter) 2. gå in på gametrailers.com 3. sen en trailer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
「ケイーサマ」 Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 (redigerat) hittar ni nån sida där quick time ej krävs! Finns trailers till dom flästa spelen på GameSpot (Quicktime behövs inte) Redigerat 25 Oktober 2004 av Natsuo Sakatawa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 gametrailers är bättre eftersom gamespot länkar till gametrailers :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg