Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Någon här som håller på med stairjumping ? Stairjumping är en hobby. Själv har jag precis börjat, gjort några klipp. Det går ut på att hoppa ner för trappor. Låter galet men, kul. Tänkte bara fråga om någon annan gör detta, och om ni isåfall skulle kunna lägga upp era klipp. Jag håller på med en film, med min kompis och en till. Vi kallar oss *Stairjumpers*, lite mesigt men..:P. Om vi blir klara med våran film så kan jag gärna lägga upp den här :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Jepp hållre på me de ... Vågade NÄSTAN en vålt på madrass under men nope de får bli en annan gång , inte från 1;ans trappsteg utan 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Volt ? Fy helsike. Sånt håller inte jag på med. Jag springer bara och hoppar ner för trappor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GROM Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Grabbar.... detta låter sjukt. faktiskt... är kanske kul men farligt..:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Farligt vet jag inte. Eller nja, om man tar en lite högre så kanske.. Finns ju dom som hoppar 30 trapstegs trappar som dock är as branta. Jag håller mig till dom i plugget ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 ska man bara hoppa ner för trapper eller förklara bättre isånnafall gör jag det varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Ja. Hoppa ner för trappor, som en utmaning. Långa trappor, branta trappor..så adrenalinet sprutar ! ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Haha... Jag gör det ibland... När jag ska hem ifrån plugget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 får man inte ont i fötterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Nja. Eller. Det berors väl på. Var du hoppar ifrån. Känns nästan inget. Om man inte misslyckas och landrar mitt i trappan, =|, har dock aldrig hänt mig än. Fast oftast ramlar man omkull mär man landar. Rullar runt lite ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 så du menar att ni hoppar längst uppifrån trappan rakt på trappan och sen rullar ner för den? låter helt sjukt men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Nej, det har jag inte sagt. Man springer, tar lite sats, sen hoppar man, längst upp från trappan och landar nedanför trappan. Aldirg att man landar i trappan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.