Gäst spiel_galn Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Det finns en tjej i min klass som bara tjafsar emot vad jag och min bästis säger! Till exempel om jag säger "Jag vill inte stå brevid nån kille :P" på skoj då bara hon: "Men vadå?" Och om jag säger: "Kolla du står ju bakom honom!" Då säger hon: "Och?" Hur självisk får man va egentligen, ja inte mkt i alla fall, och hon som var en av mina bästa kompisar -____- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst _Otaku_ Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 samma här fast det e en kille i min klass som e så... och i alla klasser så måste det finnas en bråkig kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Vi har många bråkiga i vår klass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Typ nästan alla tjerj i min nya klass är såna,och tykna också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Äh! Den där tjejen r ju ingenting -.- Gämfört med mig asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Asså vadå självisk ,självisk e man väl ändå om man är egoistisk,alltså tänker mest på sig själv och skiter i andra!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Säkert nån irriterande Södermalmare. Hoppas nåt gäng bangar ihjäl henne. >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Tyst Kaio! Jag är södermalmare.... Vi är inte så våldsamma som vissa tror... Säger bara: SNACKA FÖR DEJ SJÄLV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Tyst Kaio! Jag är södermalmare.... Vi är inte så våldsamma som vissa tror... Säger bara: SNACKA FÖR DEJ SJÄLV! kk... men en i min pararellklass är en södermalmare som VÄRSTA snobben. Skryter hela tiden om sin pittbull terrier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 I min klass var det en kille som på musiken tog en stol med små mjuka armstöd av gummi. Han tog loss ett av dem och kastade det över halva klassrummet. Musikläraren blev vansinnig och sa åt honom att hämta det igen. Vad tror ni han gjorde, jo han gick fram till det, tog upp det och KASTADE TILLBAKA DET! Hur dum får man vara... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 En tjej i min klass är så självisk vi sitter i samma bord så tar hon halva bordet och vi andra får lite plats och hon har en hög med böcker i bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Följande scenario utspelades i våran korridor för någon vecka sen: En hästnördig tjej stod framför en av mina kompisar varpå kompisen fick den geniala iden att springa fram och dra henne i håret och säga de berömda "nöt-nöt"-ljudet... Iden blev verklighet och hästtjejen kontrade snabbt med att sparka honom bakifrån så att han med stor kraft flög in i ett element som givetvis lossnade... :rolleyes: Så kan det gå... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.