Hoppa till innehåll

Själviska Människor!

Gäst spiel_galn

Rekommendera inlägg

Gäst spiel_galn

Det finns en tjej i min klass som bara tjafsar emot vad jag och min bästis säger! Till exempel om jag säger "Jag vill inte stå brevid nån kille :P" på skoj då bara hon: "Men vadå?"

Och om jag säger: "Kolla du står ju bakom honom!"

Då säger hon: "Och?" Hur självisk får man va egentligen, ja inte mkt i alla fall, och hon som var en av mina bästa kompisar -____-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Liquid Silk

Tyst Kaio!

Jag är södermalmare.... Vi är inte så våldsamma som vissa tror...

Säger bara: SNACKA FÖR DEJ SJÄLV!

kk...

men en i min pararellklass är en södermalmare som VÄRSTA snobben. Skryter hela tiden om sin pittbull terrier.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I min klass var det en kille som på musiken tog en stol med små mjuka armstöd av gummi. Han tog loss ett av dem och kastade det över halva klassrummet.

Musikläraren blev vansinnig och sa åt honom att hämta det igen. Vad tror ni han gjorde, jo han gick fram till det, tog upp det och KASTADE TILLBAKA DET! Hur dum får man vara... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Följande scenario utspelades i våran korridor för någon vecka sen:

En hästnördig tjej stod framför en av mina kompisar varpå kompisen fick den geniala iden att springa fram och dra henne i håret och säga de berömda "nöt-nöt"-ljudet... Iden blev verklighet och hästtjejen kontrade snabbt med att sparka honom bakifrån så att han med stor kraft flög in i ett element som givetvis lossnade... :rolleyes:

Så kan det gå... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...