Gäst Hulk746 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 får man ett virus om man laddar ner det här http://www.smileycentral.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Det är väl spyware i alla såna där skitgrejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Tror det min kompis fick spyware det kom en massa manga porr=Hentai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Jaa, lika mycket spyware som smileys... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2004 Drös med massa trista spywares.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 ladda inte ner det!!!! det är bara en massa skit som tar ett bra tag att ta bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Allt som typ heter 'Smiley Pack' är det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Allmän varning: Ladda inte ner ett dugg som du inte är säker på. Gissa vad jag fick reda på att jag hade på min dator? Bugbear + 3 mindre virus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Yup, man får spyware! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Allmän varning: Ladda inte ner ett dugg som du inte är säker på. Gissa vad jag fick reda på att jag hade på min dator? Bugbear + 3 mindre virus... Helt rätt. Men vad är Bugber???Vad gör den? Laddade ner något kommer inte ihåg vad, en vecka efter scanade jag datorn och hade 5 trojaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Uss uss uss... orkar inte ta reda på vad Bugbear är... det som skrämmer mig är att Bugbear är ett av monstren man möter i Fantasy Master Online... :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.