Joe Cool Skrivet 15 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 Det är så dyrt i affären tycker jag och jag har fortfarande svårt att få poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 spela träning eller spara också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 borde inte färg kosta 500 poäng glitter 700 poäng och skugga 1000 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 vänta och se....YEEES nu har jag #4 über fuskare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 e KLPA hur får du så snabt poäng ??? spelar du Enarmadbandit | jag gör det man vinner mycket poäng jag fick tre gånger 3 sjärnor nu har jag 300 poäng i min bank sparar till gliter guld för att jag är goldenmew :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 har int du sett hur många inlägg KPLA har skrive??? 421 på mindre än två veckor!!! de e därför........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 e KLPA hur får du så snabt poäng ??? spelar du Enarmadbandit | jag gör det man vinner mycket poäng jag fick tre gånger 3 sjärnor nu har jag 300 poäng i min bank sparar till gliter guld för att jag är goldenmew :Dhar spelat tärning och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 KLPA vad håller du på och köper på en dag har du 2 poäng sen på direkten du får mycket poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 15 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2003 Kasta tärning är ett bra sett och få poäng på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Hur kan vissa ha så mycke poäng när de bara har skrivit så lite inlägg. Har de haft väldig tur på Enarmadbandit ir. Jag har det har vunnut 80 poäng nuss hade jag sex kroner ja ville bara köra på första försöket vann jag 50 poäng tidigare 30 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2003 Jag tycker det är mycket bättre nu när det gäller poäng, så mycket mer man kan göra med dem nu, spela lotto, dra enarmadbandit, Bank, Kasta tärning och affären såklart, riktigt bra jobb admin asså! Men en sak är jag sur för.. Vinner aldrig på såna spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.