Hammmar Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 ingen bryr sig sig um åldersgränsen på Halo 2 tror jag..själv är jag 13 oska ha det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Det finns nog ingen "här" iaf som inte skulle svara Halo 2 (tror jag) Okejdå. Nån måste vara det mobbade barnet..Splinter Cell 3! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Alla mobba MeM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 halo 2 :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Jag har bokat Halo 2 men inte Splinter Cell 3, men det kommer bli skit bra. Jag har varvat 2an typ 4 gånger..Och det är ett jävligt långt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hopalia Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Om jag ska vara helt ärlig, Halo_Master, så längtar jag inte det minsta till Halo2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Du ska ut.... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hopalia Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Du ska ut.... :POch med det menar du, vadå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Bort från Xbox forumet <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hopalia Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (redigerat) Varför? För att jag inte längtar till Halo2, eller? <_< Frågan var om vilken release man längtade till, det stod aldrig att man måste längta efter samma spel som alla andra. Redigerat 29 Oktober 2004 av Hopalia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Jag har bokat Halo 2 men inte Splinter Cell 3, men det kommer bli skit bra. Jag har varvat 2an typ 4 gånger..Och det är ett jävligt långt spel. Splinter cell: Pandora Tomorrow är alldeles för kort MeM, dröjer ju inte länge tills man klarat ut det. ;) Längtar tills Doa Ultimate, Splinter cell: Chaos Theory, Halo 2 Prince of persia: warrior within, Far cry instincts, Doom 3 (release: mars 2005) och inget mer. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (Pippo @ 29/10-2004 13:54:49) Jag har bokat Halo 2 men inte Splinter Cell 3, men det kommer bli skit bra. Jag har varvat 2an typ 4 gånger..Och det är ett jävligt långt spel. Splinter cell: Pandora Tomorrow är alldeles för kort MeM, dröjer ju inte länge tills man klarat ut det. ;) Längtar tills Doa Ultimate, Splinter cell: Chaos Theory, Halo 2 Prince of persia: warrior within, Far cry instincts, Doom 3 (release: mars 2005) och inget mer. :D Kort ? Nej. Nej. Själva spelet är väl ganska kort, men det tar väl ganska lång tid och varva ändå ? Ganska rejält fete knepigt på vissa ställen.. Whajna i 50 minuter !:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg