mr_onkel Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 det var ett j*vla snack om dendär plainum gc asså man köper vell inte en ny gc varje gång det kommer en ny färg det är ju sjukt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 (redigerat) Jag håller med mr_onkel! Måste man göra en ny tråd far att man lämnar datan eller? Eller är det så att man ska gjöra så att man raporterar varje gång man köper något!?!? Då har jag inte rapoterat sedan tja super länge sedan! (700 Inlägg$) Redigerat 28 Oktober 2004 av Zvamp_master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Det finns ju ingen bild så man ser inte hur det ser ut. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 (redigerat) Svart också för 499 kr men min kompis har nu 4 gamecube han har köpt alla färger Oranshe Silver lilla svart han sålde en efter en ända till Oransh 4 Gamecube? Onödigt. Toffe: Platinum Gamecube Redigerat 31 Oktober 2004 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 jag ska köpa 1 platium kontroll och en svart för då har jag lila svart wavebird och platinum! :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 f*n vad onödigt att ha 4 Gamecubes. Hur många TV-apparater har han ? 48 ? Hur många spel ? 0 ? Hur många fruar (:wacko:) 107 ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 ha ha ha :D jag skulle LANA i så fall med mkdd lätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg