GROM Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 VAd tycker ni om gamecube? Själv tycker jag att det är alldeles för mycket barn-spel. <_< Borde vara lite mer action... Inget mario och sånt, bättre med spel som bond mm. Men smaken är som baken, den är delad.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Många missuppfattar det där med barnspel, större delen av spelutbudet passar alla åldrar och det finns en del vuxenspel också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Gamecube är Bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Nej jag :zzz: Men det AEGER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Gamecube är bäst. Det finns ju visst Bondspel och andra action-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Inte Gamecube. Xbox ! Fast alla har sin egen smak, och alla tycker olika. Jag säger bara att Gamecubes spel inte passar mig, detta betyder inte att jag tycker dom är barnsliga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Vadå barn spel i gamecube är det 3D grafik och bond spelen suger och det finns bond spel i Gamecube och action är inte bättren äventyr Så gitta från Gamecube forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Nej..Varför skulle jag dra här ifrån ? Jag har ett ju ett Gamecube, och jag spelar mycket. Men jag spelar mer Xbox..Och tycker det är bättre.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Nej..Varför skulle jag dra här ifrån ? Jag har ett ju ett Gamecube, och jag spelar mycket. Men jag spelar mer Xbox..Och tycker det är bättre.. Asså jag pratar om dem som säger att det suger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 GAMECUBE är BÄST Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Tycker du, ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
^_^ Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 jahar PS2 + Gamecube gillar ps2 mera , men GAmecube e roligt iaf med SSBM :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg