nooobie Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 typ jag också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 jag med :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Mina är: Needler, Plasma Rifle, Sniper och Pistolen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 28 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 finns det ingen som gillar den gröna plasman? jag gör det inte i :student: vilket fall.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Jag gillar inte den.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Jag gillar den, har ni ett snabbt finger kommer ni märka att den är bra, skjut så snabbt ni kan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUltraCheater Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Pickan är ju såklart bäst! Inte sant? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Den kommer bli sämre på Halo 2, ja den är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Snipern och plasma rifle. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Jo, Pistolen e soft ^^. Fast Assualt Rifle är ändå bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Snipern é bara soft på Blood Gulch & Sidewinder.... Dom längsta banorna... Assualt Riffle & Pistolen ÄGER Plasma Riffle använder jag som Backup-vapen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Jo, Pistolen e soft ^^. Fast Assualt Rifle är ändå bäst. Pistolen känns lite tam på nåt sätt. Assault rifle är bara bra om man står nära men på långt håll så är den värdelös. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg