Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Nära, svettiga strider med Shotgun och Assualt Rifle är det bästa som finns på Halo.. Shotgun ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Assualt Rifle äger!!! Men ja tycker även om plasma gun och standard pistolen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Plasma Gun ? Nej, tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Gud asså.... Plasma Gun suger fett.... B) Shotgun är så himla självklar i närstrid, ett skott i en elit så ligger han död där :D nja på legendary använder jag/man oftast samma vapen som i dom andra svårighetsgraderna, iaf jag. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (redigerat) vet ej om den heter plasma gun men det är den där som skute blåa energikulor och när den laddar om ser det ut som om det kommer blå gas från den. Och ja glömde säga att ja tycker om shoutgun på en bana men ja kommer itte på va den heter. hhhmmmm. Redigerat 1 November 2004 av gokou Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Brukar använda Shotgun på "Zombiesarna". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Fast ibland uppfattar jag Shotgun som "klumpig".. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag hatar när man blir attackerad och måste backa och plötsligt... realoading. Då ska man ha en Assault Rifle. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Med en Assualt Rifle kan man ju bara hålla inne höger och snurra runt :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 mmm men den e värdelös ändå :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Dessa vapen använder jag på Legendary: Mot Covenants:Plasma Gun, Plasma Rifle, Pistol, Assault Rifle. Mot Floods:Shotgun, Assault Rifle. Ni då??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Plasma Gun eller Assualt Riffle :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg