Autobahn Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 På långt håll så är Snipern ett självklart val B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Ja. Vad annars ? Jag gillar inte alls Rocket Launchern iaf.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Vilken é de :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eddie_II Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Alltså jag tycker att fyore rod gun. (stavning) Som svarta grunts använder :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Vilken é de :huh: Slayer Pro, Blood Gulch. Vet du inte ?Kanske heter Granade Launcher? [osäker] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Ja. Vad annars ? Jag gillar inte alls Rocket Launchern iaf.. jag tycker inte heller rocket launcher .... det skjuter så slött..min favvo e lätt shotgun :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 finns det ingen som gillar den gröna plasman? jag gör det inte i :student: vilket fall.. På Legendary är det mitt självklara val så jag gillar den lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 (redigerat) Plasma Gun skadar mycke men är inte så skön :( Redigerat 31 Oktober 2004 av Orzen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Ja, men den är asbra att massakrera Eliter med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Den gröna plasma gun är bra om det är den ni menar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Ja, det är den vi pratar om. Vilket vapen använder ni mest på Legendary??? (mitt 100:e inlägg i Xbox forumet :) ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Brukar inte köra Campaign, brukar träna min brorsa på Multiplayer (5 år) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg