Gäst golden mewtwo Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 hur mycket kostar donkeykonga?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 det kostar som ett vanligt gamecubespel, det vill säga 600:- Trummor INGÅR i priset. ska man köpa extratrummor kostar dom något på 300++ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 nej på game kostar spelet 649kr men trummruna kostar 499 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikamaxi Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 jag spelade i dag (super mario låten på barnens hus)och va bra jag va KÖP KÖPi jalla fal jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 verkar rätt kul!!=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 det finns ett annat dk som heter dk jungle beat man är dk och spelar med trummor så kan man klappa då klappar dk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamper Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Spelet verkar verkligen sugaköp det verkligen inte ifall du inte vill sitta och få dåndimpen av att du köpte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splinter_fox7 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 jag håller med zvamper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 det ser skojit utt men om du är smart så köp nåt som har fåt bra komentarer dom brukar vara s**t kul P.S undra varför dom inte gör eye toy eller kareoke ,dans spelen till gc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg