Chihuahua Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 hehe... gissa vem som fick hela datorn ominstallerad pga fyra virus, bl.a. Bugbear... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Willeo internet är lika farligt som här i verkligheten du ska hålla dig till rätta ställen gå inte in i osäkra sidor . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Kan man dö av internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Vet inte, men jag har hört att virus/hackers/spyware och sånt kan stressa en så att man blir sjuk på riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Varför skulle man bli stressad av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Men det är i alla fall farligt en data drabbas av virus blir sjuk och sloknar vi vi drabbas av fruktan och dör.Det finns j*vla idioter som lockar barn och säga vart dem bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Varför skulle man bli stressad av det? Tänk dig att du har en massa viktiga mail att svara på....Datorn låser sig, omstart, inkorgen sprängfylld av spam, du hittar ett mail som ser viktigt ut...ajdå...ytterligare en trojan i datorn...mer spam, datorn låser sig igen.... tänk vidare själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Förstår fullständigt din poäng. Kan komplettera texten... 500 popups per minut fast du inte ens är ute på IT... femtielva nya program i Autostartmenyn... alla program låser sig efter 9 minuter... du kör en Ctrl + Alt + Delete och försöker köra Avsluta aktivitet... aj då, det gick visst inte så bra... omstart... Förstår poängen helt och fullt. Har inte ens kvar mitt gamla RPG Maker... gråter krokodiltårar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Jag har nästan virus alltid.. Fruktansvärt jobbigt, fast det felsta virus går att ta bort ganska lätt, om man har t.ex Norton så får man ju information/guide hur man ska ta bort det.. Som tur är det ganska ovanligt med mega farliga trojanska hästar, de flesta virus gör ingenting.. Men det är lika bra att ta bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 en sida som man INTE ska gå in på www.fuskarna.com jag råkade gå in på den sidan och då stod det blablabla gör det och det jag klickade såklart på kryss och då frågade dom vill du ance BLDHEYXHNNEJ som din starsida jag sa nej och när jag gick till skrivborder och där låg 3 nya PG(program)en med en massa xx en med 3 x xXx och en med SMS-kul och det är inte bra och sen kom live sex cam upp och så f*n vad sug jag fuick typ virus i datorn :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 en sida som man INTE ska gå in på www.fuskarna.com jag råkade gå in på den sidan och då stod det blablabla gör det och det jag klickade såklart på kryss och då frågade dom vill du ance BLDHEYXHNNEJ som din starsida jag sa nej och när jag gick till skrivborder och där låg 3 nya PG(program)en med en massa xx en med 3 x xXx och en med SMS-kul och det är inte bra och sen kom live sex cam upp och så f*n vad sug jag fuick typ virus i datorn :angry: du menar www.fuskarna.se <_< Förut var det inte så sidan ändras hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 jag har bra Norton internet Security 2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.