Hoppa till innehåll

Virus

Gäst willeo

Rekommendera inlägg

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Men det är i alla fall farligt en data drabbas av virus blir sjuk och sloknar vi vi drabbas av fruktan och dör.Det finns j*vla idioter som lockar barn och säga vart dem bor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför skulle man bli stressad av det?

Tänk dig att du har en massa viktiga mail att svara på....

Datorn låser sig, omstart, inkorgen sprängfylld av spam, du hittar ett mail som ser viktigt ut...ajdå...ytterligare en trojan i datorn...mer spam, datorn låser sig igen....

tänk vidare själv...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår fullständigt din poäng.

Kan komplettera texten... 500 popups per minut fast du inte ens är ute på IT... femtielva nya program i Autostartmenyn... alla program låser sig efter 9 minuter... du kör en Ctrl + Alt + Delete och försöker köra Avsluta aktivitet... aj då, det gick visst inte så bra... omstart...

Förstår poängen helt och fullt.

Har inte ens kvar mitt gamla RPG Maker... gråter krokodiltårar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har nästan virus alltid..

Fruktansvärt jobbigt, fast det felsta virus går att ta bort ganska lätt, om man har t.ex Norton så får man ju information/guide hur man ska ta bort det..

Som tur är det ganska ovanligt med mega farliga trojanska hästar, de flesta virus gör ingenting.. Men det är lika bra att ta bort det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en sida som man INTE ska gå in på www.fuskarna.com jag råkade gå in på den sidan och då stod det blablabla gör det och det jag klickade såklart på kryss och då frågade dom vill du ance BLDHEYXHNNEJ som din starsida jag sa nej och när jag gick till skrivborder och där låg 3 nya PG(program)en med en massa xx en med 3 x xXx och en med SMS-kul och det är inte bra och sen kom live sex cam upp och så f*n vad sug jag fuick typ virus i datorn :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

en sida som man INTE ska gå in på www.fuskarna.com jag råkade gå in på den sidan och då stod det blablabla gör det och det jag klickade såklart på kryss och då frågade dom vill du ance BLDHEYXHNNEJ som din starsida jag sa nej och när jag gick till skrivborder och där låg 3 nya PG(program)en med en massa xx en med 3 x xXx och en med SMS-kul och det är inte bra och sen kom live sex cam upp och så f*n vad sug jag fuick typ virus i datorn :angry:

du menar www.fuskarna.se <_< Förut var det inte så sidan ändras hela tiden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...