melle Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 skälv är det blandat vår lärare är komstig vi spelar nåt T.ex spök boll så måste ha stana helle tiden :angry: :angry: :zzz: :zzz: sssssssssuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkkkkkkkk men vad tyker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lubb-lisa Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 nej det är såååå tråååkigt... blääääh, ja hatar det.. typ spela basket hela tiden... fy faan.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag gillar gympa, mest när vi spelar fotboll och innebandy, vår lärare är också ganska knäpp....tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 NEJ DET SUGER SOM f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) Bästa ämnet asså ni måste hålla er i form inte bara sitta hemma framför datan och slappa hela dagen och äta som grisar Redigerat 23 Oktober 2004 av 0012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Bra sagt 0012. Slapp,slapp,stirr,stirr,NÖFF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
melle Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 idag har jag gort 700 harmhävningar sssssåååååååååå pys Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 men shit jag har idrott 4 gånger i veckan vilka slöisar ni är asså!!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 idag har jag gort 700 harmhävningar sssssåååååååååå pys Det skadar inte dig utan hjälper dig.vi har gympa en gång i veckan men det är det som är dåligt att vi kör spökboll ibland så fjantigt.men jag håller med Vilka slöisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RPG-Master Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Men man gör f*n pinsamma grejer på våra j*vla gympa lektioner! gympa e för feta idioter som inte har nåt liv bortsett från tv o dator. ja behöver inte gympa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Bästa ämnet asså ni måste hålla er i form inte bara sitta hemma framför datan och slappa hela dagen och äta som grisar Vadå?Grisar AEGER ju >_> JAg tänker bli en soffpotatis när jag blir stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag har gympa två gånger i veckan, vilket är tråkigt, vill ju ha mer gympa ! Det är jätteroligt, förutom när vi kör innebandy, det är något jag inte kan, men fotboll .. Det är riktigt skoj :) Och jag är riktigt bra på de också :P Förresten, spökboll är faktiskt ganska kul, det är roligt att kasta de där mjukis bollarna på de andra, hårt i magen . Så att det låter "Poff" .. Det jobbiga är bara att hitta det där förbaskade spöket <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.