Hoppa till innehåll

Skol Gympa?


melle

Rekommendera inlägg

Men man gör f*n pinsamma grejer på våra j*vla gympa lektioner! gympa e för feta idioter som inte har nåt liv bortsett från tv o dator. ja behöver inte gympa!

Tvärt om när du blir stor ångrar du dig man måste ha kondition för att orka röra sig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(Steezy @ 26/10-2004 17:17:57)
(Haddi @ 26/10-2004 17:00:34)

men shit jag har idrott 4 gånger i veckan

 

vilka slöisar ni är asså!!!!  <_<

4gr! lotto jag vill ha 5gr i veckan :rolleyes:

Höhö. det vill jag med. :D

ganska kul ändååå... men vi får inte göra några kuliga saker på idrotten typ det värsta som vi gör är typ att springa upp för bänkar som e fästa i väggen typ 1m... lol! men när jag klättra upp högst i en lian så fick jag skäll bara för att det inte var nån matta under... höhö lol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har gympa 2 ggr i veckan.

Inte jättekul inte jättetråkigt heller.

Vår lärare e dans fixerad.

dans fixerad kuuuuul daa aja varje lärare har nått problem våran lärare har string-troser inte spec trevligt när hon böjer sig neeer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag har ingen gympa alls, men jag jobbar tre dagar i veckan och då går man röra sig en hel del + att jag måste gå rakt igenom hela stan två gånger om dan. Så jag får träning endå mer än när jag hade gympa i alla fall för då var jag inte me på lektionerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...