Gäst 0012 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Men man gör f*n pinsamma grejer på våra j*vla gympa lektioner! gympa e för feta idioter som inte har nåt liv bortsett från tv o dator. ja behöver inte gympa! Tvärt om när du blir stor ångrar du dig man måste ha kondition för att orka röra sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 men shit jag har idrott 4 gånger i veckan vilka slöisar ni är asså!!!! <_< 4gr! lotto jag vill ha 5gr i veckan :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 (Haddi @ 26/10-2004 17:00:34) men shit jag har idrott 4 gånger i veckan vilka slöisar ni är asså!!!! <_< 4gr! lotto jag vill ha 5gr i veckan :rolleyes: Höhö. det vill jag med. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 (Steezy @ 26/10-2004 17:17:57) (Haddi @ 26/10-2004 17:00:34) men shit jag har idrott 4 gånger i veckan vilka slöisar ni är asså!!!! <_< 4gr! lotto jag vill ha 5gr i veckan :rolleyes: Höhö. det vill jag med. :D ganska kul ändååå... men vi får inte göra några kuliga saker på idrotten typ det värsta som vi gör är typ att springa upp för bänkar som e fästa i väggen typ 1m... lol! men när jag klättra upp högst i en lian så fick jag skäll bara för att det inte var nån matta under... höhö lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Jag har gympa 2 ggr i veckan. Inte jättekul inte jättetråkigt heller. Vår lärare e dans fixerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Jag har gympa 2 ggr i veckan. Inte jättekul inte jättetråkigt heller. Vår lärare e dans fixerad. dans fixerad kuuuuul daa aja varje lärare har nått problem våran lärare har string-troser inte spec trevligt när hon böjer sig neeer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Skolidrotten tycker jag e kul. :cool: Det e väl inget fel på den? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Vår idrott e skit tråkig.. vi gör typ pip test lr bip dest.. alla säger olika.. dt e så jobbigt.. å så spökboöö å inne bandy:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Vi får göra hinder banor jätte kul önskar det var längre tid en 1 timme .Orättvist att ni har 4 gånger i veckan jag vill ha alla dagar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Jag har ingen gympa alls, men jag jobbar tre dagar i veckan och då går man röra sig en hel del + att jag måste gå rakt igenom hela stan två gånger om dan. Så jag får träning endå mer än när jag hade gympa i alla fall för då var jag inte me på lektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 gympa e lätt det roligaste ämmnet... men så här på höstkanten dasar vi folkdans för vi har en stor föräldra uppvisning vi lucia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diva Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Gympa e ju ett av dom roligaste ämnena....vi gör typ allting på våra lektioner :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.