nebbig Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 (redigerat) Chatten har börjat haka upp sig, vad ska jag göra...? Redigerat 23 Oktober 2004 av nebbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Känna dig bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Har admin gjort så att hela datorn låser sig när man är bannad? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BIZZI Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Känna dig bannad haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Vad är det roliga? Svara på frågan... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Han blockar antagligen IP adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 jag blir ju bannad stup kvarten(Perm. banan nu :() Så ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Han blockar antagligen IP adressen. Får man inte info om att man blivit bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jo det ser man när man blir det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Nej.. -.-; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 23 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jo det ser man när man blir det.. Men jag var inne en liten stund i morse, skrev inte så mycket, lämnade chatten utan problem men ändå hakar det sig direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Jag blev bannad från chattan för att jag råkade länka fel (en i n v i s i o n f r e e adress)!! Jag skulle ge en adress till en polare på msn och använde ctrl+ & ctrl+v kommandot för att kopiera adressen enkelt. Efter det så skulle jag markera en text inne i mIRC och kopiera in den i #fuska.se men jag lyckades inte kopiera det så jag klistrade in i n v i s i o n f r e e adressen istället. jag blev bannad av "pingvinen".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.