NintendoMuppen Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 (redigerat) (Ike @ 24/10-2004 18:18:05) du går vid vatnet ute atså Vart ute menar du i spök Trädgården vid fontänen? när man tittar upp i taket precis vid ingången till slottet och kör den banan som finns där. Då flyger man ner så långt det går då hamnar man i sjön utan för slottet och där bredvid är kanonen. Jag har hört att man kan skjuta sig genom nått fönster med kanonen, stämmer det? Redigerat 20 November 2004 av NintendoMuppen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 21 November 2004 Rapport Dela Skrivet 21 November 2004 nej, jag tror inte det, men man kan lagga fast i ett torn och ramla rakt genom slottet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Ja, då är man inne när man är ute & Vice Versa... Tanken får skallen att gå i spinn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Men man måste vell ha många stjärnor för att kanonen ska aktiveras jag behöövde 120 stjärnor då kom jag upp till yoshi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Men man måste vell ha många stjärnor för att kanonen ska aktiveras jag behöövde 120 stjärnor då kom jag upp till yoshi 120 stjärnor är ganska många om man inte har en guide så kan det bli svårt :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 de är ibland besvärligt även om man vet hur man ska gö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 Ja, då är man inne när man är ute & Vice Versa... Tanken får skallen att gå i spinn. jupp, men hur kommer man ut nu igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Åh nej! e de 120 stjärnor man måste ha!? jag som trodde det var 100 stjärnor.... nu kommer jag aldrig klara av att få träffa yochi :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 men det e ju hur lätt som helst att få alla 120 ju... klarade spelet på nån timme 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg