Ratiasu Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Varför få man inte använda en avatar som kan röra på sej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Sidan skulle bli segare osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Inte så segare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Jaha, har du testat om ett hundratals medlemmar använder en animerad avatar? Hela sidan skulle lagga sönder om t.ex någon skulle ha modem och alla i den tråden hade animerad avatar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Mjo men sedan så är det störande som s*tan att läsa något där det blinkar som en julgran runt om kring typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Är medlem på ett visst antal forum som man får använda animerade avatars på, inte speciellt störande, seg eller några problem, sidan hade 75,000+ medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 jag hade en animerad GIF för ett tag sedan... hade den i 10 mins bara för att testa... bröt jag mot en regel? >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Joo.. Men inget farligt regelbrott.. :P, jag har sett en unge med animerad avatar, han fick ingen varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 Mjo men sedan så är det störande som s*tan att läsa något där det blinkar som en julgran runt om kring typ. Det är därför jag inte firar jul :D Jo men som sagt. En blinkade sak hela tiden asså. Jag skulle fått epelepsi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 (Manga Master @ 24/10-2004 20:27:26) Mjo men sedan så är det störande som s*tan att läsa något där det blinkar som en julgran runt om kring typ. Det är därför jag inte firar jul :D Jo men som sagt. En blinkade sak hela tiden asså. Jag skulle fått epelepsi! hehejag vet när det blinkar hela tiden när jag läser jag blir nästan blir blind Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 det kunde finnas en knapp där var man kan stänga av avatarvisningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Tror det går :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.