Gäst 0012 Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Men i alla fall Xbox är grymt körde hos min kompis det är skit bra min Uppställning nu 1.Xbox och Ps2 2.Gamecube men jag gillar också gamecube.jag hatar inte xbox fansen därför dem har en bra spelkänsla och att dem är stolta xbox ägare :) Ska nog önska mig xbox i julklapp :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Behåll den och köp ett ps2 då har du 2 konsoller :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Vilken skulle du köpa istället Willeo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 XBOX ! Ha kvar den. Gc är plastigt skit ;)... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MXfreak Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 nej för faan!ha kvar detttttt... :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (X-Player @ 31/10-2004 19:47:41) Vafan vadå fred, slå tillbaka mot j*vlarna! Jag diggar dig f*n.. självklart säljer man inte en Xbox. Får jag ge dig ett tips willeo, har du inte chippat den så gör det det kan du göra för en femmhundring.. P.S. GC-anhängare sluta vara så tykna!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 tykna? vad betyder det :huh: nåt negativtförmodligen -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 (redigerat) tykna? vad betyder det :huh: nåt negativtförmodligen -_- Du... man stavar inte tyckna iaf tänk bara på "tack"..Så du behöver inte rätta mig!.. Redigerat 10 November 2004 av X-Player Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 XBOX ! Ha kvar den. Gc är plastigt skit ;)... Men inse Xbox e ju ett enda stort fel!MeM Gc e inte plastigt du kan ju hålla *****! (fettis) :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 (LuddE @ 11/11-2004 20:03:57) XBOX ! Ha kvar den. Gc är plastigt skit ;)... Men inse Xbox e ju ett enda stort fel! MeM Gc e inte plastigt du kan ju hålla *****! (fettis) :visslar: Bullshit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Wow var lärde du dig säga bullshit, du e så cool! använd svenska för f*n! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
danne006 Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 (redigerat) ja sälj xbox om du anvende inte de Redigerat 12 November 2004 av danne006 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg