Autobahn Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Jag trodde du menade CS: Condition Zero som e på xbox... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Jag tycker oxå att dom kan hålla sej till deras forum :angry:, hör ni de Men måste de bli 3:e världskriget bara för att dom säger emot våran verktygslåda.. Vadå 3:e världskriget ? Dom måste bara acceptera att dom inte äger den bästa konsollen på marknaden..;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Men hallå... Vi är väldigt offtopic... Kanske borde back to topic... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Vafan vadå fred, slå tillbaka mot j*vlarna! Jag diggar dig f*n.. självklart säljer man inte en Xbox.Får jag ge dig ett tips willeo, har du inte chippat den så gör det det kan du göra för en femmhundring.. P.S. GC-anhängare sluta vara så tykna!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 (LuddE @ 30/10-2004 12:11:35) Här har jag argument på att xbox är den bästa konsoolen på marknaden.. 1. Den har LIVE, man kan snacka o chatta på sin xbox... 2. DVD (som inte GC-fjollorna har) 3. Man kan lägga in musik på sin konsol.. 4. man kan lyssna på inlaggd samtidigt man spelar 5. Skönast Handkontroll 6. Man kan chippa sin verktygslåda om man vill.. 7. Den har bäst spel... Inte bara pokémon & Mario 8. Coolast design ,tema.. AEGD.... 1.GC har också internet! 2.Alla vanliga familjer har dvd!(jag har en egen på mitt rum,därför köpte jag gc) 3.OCH ,hört talas om dator,mp3 spelare? 4.OCH då går man ju miste om spel effekterna!(om det nu finns ljudeffekter på kexbox) 5.Om du gillar att hålla i ett elefant arsle så! 6.Det e ju olagligt! 7.Halo ,ett bra spel WOW! 8.Om det stösta på marknaden e coolt så visst! AEGD.... Willeo:Du borde inte sälja ditt Xbox. LuddE:Du kan gärna sluta snacka skit om Xbox.(Jag har fortfarande inte sagt att jag inte har ett GC) Njae, verkligen inte . Men dom kan hålla sig till sitt forum kanske.. Sen vet jag inte om det forumet är ett "h*lvete" ^^Mellanmjölk:Det är det inte, det är ett ganska schysst ställe.OCH FATTA VI SKA HJÄLPA WILLEO HÄR SÅ SLUTA TJAFSA!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 mmm back to topic <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Sorry grabbar, har redan startat ett mini krig, jag går ditt och kränker lite av deras shit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 faktiskt så lyckades ni nästan helt själva...så vi fanboys får nog gå in pansion ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Sälj... Och sedan när du har lite moneys så kan du köpa ett GC och då har du kvar ca 1000000kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Han frågar i xbox forumet och då ska han få svar i xbox forumet! Jag tycker defenitivt att du ska spara ditt kära xbox! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Han frågar i xbox forumet och då ska han få svar i xbox forumet! Jag tycker defenitivt att du ska spara ditt kära xbox! Håller med. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Men jag håller med varför ska du sälja det är bra tillfälle med xbox nu det är ju vinter och att det finns roliga spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg