shacti Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 det började för några dagar sedan, datorn blev segare och segare musen fastna ibland och startiden (den tid det tar från att man trycker på strömbrytarn till att man t.ex kan logga in) fördubblades. nu så ser man inga ikoner på skrivborde (inget annat heller) utan bara nåt fult bakgrundsmönster. konstigt nog funkar internet (mycket segare än vad det brukar) men ändå. nu undrar jag ifall nån annan råkat ut för liknande problem och vad det beror på? dessa anti-program är vad vi har: f-secure-brandvägg f-secure-antivirus f-secure-backweb ad-aware SE (special edition) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Har du provat att söka med dem da? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 det är klart <_< vi ska "tömma" datorn och installera linux nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Ja, det är bara att istallera om hela datorn, det har jag med gjort ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Du har säkert en massa skit på din data, min data var så seg så jag inte änns kunde använda den blåa skinnen till Windows XP så jag fick ha Windows Classic <_< Och max var att jag kunde ha 4 rutor med mozilla och ibland mIRC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 jo precis så är det as störande aja min pappa ska fixa det nu så prob. löst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Tur för dig det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Tur för dig det =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 japp, fördelen med en datatekniker till pappa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 Är din pappa data tekniker? Ursäkta dubbel posten datorn hakade sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 japp, fördelen med en datatekniker till pappa :) Men LoL det är skit lätt att scanna datorn med Ad-Aware om det var det han gjorde :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 (redigerat) ja men kan du omformatera en dator det är lite svårare det och jag han är en utbildad tekniker. (KTH) och att använda Unix (om du vet vad det är) är ännu svårare.... Redigerat 27 Oktober 2004 av shacti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.