Gäst Beldur Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 har ni FirstClass på era skoldatorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Ja i min förra skola.... Snacka om slöseri med tid -.- t.o.m. Lunar e bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 25 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2004 Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 26 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2004 (redigerat) det är ett program som man kan skicka mail med till kompisar och så till hela skolan jag var inne mkt först men nu börjar jag inte att vara inne där så mkt när jag inte är inne där på skol datorerna så är jag inne på en sida jag är inne på varje dag! FUSKA.SE! 0013 du sa att du gick på dagis nu sa du ''på min förra skola'' haha du går inte på dagis jag visste det :lol: Redigerat 26 Oktober 2004 av Danne159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 japp, min kompis heter joel och hans firstclass blev joe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 13 November 2004 Rapport Dela Skrivet 13 November 2004 Jag säger död åt lunar, playahead och alla andra fjortissidor! Länge leve fuska.se!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 det är ett program som man kan skicka mail med till kompisar och så till hela skolan jag var inne mkt först men nu börjar jag inte att vara inne där så mkt när jag inte är inne där på skol datorerna så är jag inne på en sida jag är inne på varje dag! FUSKA.SE! 0013 du sa att du gick på dagis nu sa du ''på min förra skola'' haha du går inte på dagis jag visste det :lol: jame jag gick på skola ett år inanna jag började jobba -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 vi har firs class på våra skol datorer men vi får inte gå in där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 vi har firstclass på vår skola men jag går bara in där och massinbjuder alla hahahahaha!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Jag säger död åt lunar, playahead och alla andra fjortissidor! Länge leve fuska.se!! håller med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 (0013 @ 17/11-2004 11:25:16) det är ett program som man kan skicka mail med till kompisar och så till hela skolan jag var inne mkt först men nu börjar jag inte att vara inne där så mkt när jag inte är inne där på skol datorerna så är jag inne på en sida jag är inne på varje dag! FUSKA.SE! 0013 du sa att du gick på dagis nu sa du ''på min förra skola'' haha du går inte på dagis jag visste det :lol: jame jag gick på skola ett år inanna jag började jobba -_- Aha, är du barnarbetare eller nåt? 12 år och jobbar..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 hehe det kanske han är :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.