Gäst Soffan Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag har: Golden Sun Pokemon Sapphire Sword Of Mana Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 (redigerat) Jag har: Gs 1/2 Legacy of goku 1/2 Link to the past sagan om de 2 tornen Doom 2 Mario kart super circuit Super mario advance 1 Final fantasy: Tactics pkmn ruby Dragonball Taikestu gah jag kommer inte på fler... Redigerat 7 Mars 2004 av Trunks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 (redigerat) Jag har: Gameboy Color Harry Potter 1 Mario Tennis Mario Golf Pokémon Guld Pokémon Crystal Pokémon Röd Lego Stunt Rally Gameboy Advance: Lego Football Mania Pokémon Sapphire Redigerat 28 Mars 2004 av Heartless Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emjo0805 Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Jag behöver Hjälp på Hamtaro. hur får man det sista Ham-Ham ordet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 jag har: gs 1,2 sonic advance 2, advance wars 2, två star wars spel, tre pokespel och några till.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 jag har PKMN R, Bomberman tonament, Zelda: alink to the past och några till... :) orkar inte rabbla upp alla... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 hehe har man många så har man... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gamecube_suger Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 ruby,mario kart super circurt,harry potter och topgear gp champion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 fast jag e ju inne mest på fuska så jag spelar itte så mycket gba längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Super Mario Advance 1, 2, 3 och 4 Sagan om de två tornen Pokémon Rubin och Safir Game & Watch Advance(eller 4 hur du nu ser på saken) kanske någon mer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 förut när jag svarade här så hade jag: GoldenSun1 Wario ware inc. Kirby nightmare in dreamland Zelda:A link to the past Sagan om de två tornen Sonic Advance 1 Nu har jag även: advancewars 2 Final Fantasy tactics advance GoldenSun 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Nu orkar jag rabbla upp spelen. dom är: 1.Super Mario Advance 1 2.Super Mario Advance 2 3.Metroid Fusion 4.Hamtaro: Ham Ham Heratbreak 5.Zelda: a link to the past 6.Sonic Advance 1 7.Sonic Advance 2 8.Pokemon Ruby 9.Pokemon Yellow 10.Bomberman tornament 11.Mario Kart: Super Circuit 12.Rayman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg