Rullis Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Håller med där Bubblar =D fast hellre IP BANNA så länge det går =D.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 ja, hoppas jag oxå, och det är exakt vad alla andra dina användare har sagt. (citerar nästan NesseN nu) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Att det ska va så svårt! jag är inte she-o-rene jag kommer köra mitt eget race från och med nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Japp, skyll på brorsan om du känner dig hatad. Ingen här är rädd för War number 2. Nu har du inga poäng heller så sno av oss blir ju inte så troligt ;) Ha det bra. MVH. The one that got u banned before... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 (redigerat) Jag har inte blivit bannad förut. det finns sätt att komma tillbaka även om man är bannad jag kan det men jag tänker inte göra det. Redigerat 27 Oktober 2004 av mrkuk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Det finns flera sätt. Jag vet. Men IP efter IP så kommer du att bannas. Användare efter användare kommer du att bannas. Gör dig själv en tjänst. Lämna och kom inte tillbaka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Nej tyvärr... Hur många poängen ill ni ha för att bli kvitt med mej? herre jöses det här the war of esroon var stort redan 160 har sett tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 på något sätt känns det smo MM har rätt angående detta, du borde bannas som person. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Gå in på chatten så kan man snacka om detta där. www.fuska.se/chatt Kalla dig vad du nu heter. C ya there.. PS. Jag tar ej emot mutor för att bli kvitt med folk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Gå in på chatten så förklarar jag där! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Du kan ej betala poäng till honom för att bli kvitt menar han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg