XabeR Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 bra att du bytt namn nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 ofta du fick två varningar för att du dubbel postar.jag gör ju det typ massa gånger och jag får inga varningar du fick säkert varningarna för det som heddi skrev fullt namn osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (Haddi @ 29/10-2004 14:35:22) såhär fick jag varningarna har kollat upp... varning 1:onödigt inlägg varning 2:duppelpostning varning 3:dubbelpostning varning 4:reklam för egen vinning allså inga personliga påhoop eller värre saker bara små misstag! bull shit! bara ljug om detta e är sant så...så... aja what ever! jag vara typ med när du fick en av dina varningar! så hära lyder doom typ' varning 1:kränkting varning 2:fult namn ( mr.k*k ) varning 3:kränkning varning 4:kränkting låter lite dumt men mrhej du har inte varit så populär blad fuskarna sen du börja på fuska.se tat bara lite lungt och tänk efter vad du skriver till folk! :ph34r: låter mer trovärdigt... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Det är iaf bra att du har bytt namn nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 ja, men ändå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 varför komma tillbaks med samma namn varför inte avregistrear och skapa ett nytt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Ja. men det är ändå bra att han har gjort det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 bara för han är inte så smart. Mr.k*k jag har precis avsjöjat dig typ, om inte du och din bror använder samma msn. Så här; Mr.k*k har mr rumpa som msn, presic som Anubis och erson osv. Och förut så fick jag hans msn av Mr.k*k och sedan visade det sig att Anubis hade samma msn (konstigt nog), och när sedan anubis skapade tråden "Fussisterna" så sa jag till honom "ajajaj, det var inte bra nu kommer du få en varning" då blev han pissed off och blockade mig, sedan dess har jag blockad honom. SÅ DÄR HAR DU BEVISET FÖR ATT NI ÄR SAMMA <_< :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 mmm bra bevis det börjar verkligen klarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Någon som kan visa något bevis som man inte kan ha hittat på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Printa screenen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 29 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 vi har inte samma msn han hadde en msn som hette [email protected] eller nått (jag har fått tillstånd av han att ge adressen)men han kastade för många påhopp så folk anmälde honom till msn och dom bannade hans msn och vi fick inte ha någon mer eftersom att han hadde fixat 30 stycken bara till han och jag var den ända som hadde en kvar så hela familjen är inne på min. han är ett riktigt dampbarn hårdrockar unge.... så nja han spelar lite tuff och blockar alla! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg