Median Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Öh.. Den här tråden är till för manga teckningar.. Inte vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 April 2008 Rapport Dela Skrivet 22 April 2008 Manga är svårt... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Tja manga är japanska för fri bild och det byter inte att det måste vara one piece eller dragonball manga är vilken ritad bild somhelst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Öh.. Den här tråden är till för manga teckningar.. Inte vanliga.Manga betyder "tecknade serier" på japanska och kan lika gärna vara Kalle Anka, *behärskar mig och censurerar en j*vlans massa personangrepp för att slippa varning*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Jag ritar ibland, inget märkvärdigt bra. TheWho: haha lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Manga är roligt! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 kan inte manga men vill lära mig!! suger på att rita manga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Tänkte då lägga upp en manga bild som jag jobbar på: http://fc01.deviantart.com/fs25/i/2008/116/6/1/Day_on_the_town_WIP_by_Torayami.jpg Deviantart acc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 Här är en kommentera gärna ;) P.S. Jag kladda ihop den på några minuter så de e därför den e lite jobbigt suddig och dålig. Trevlig, Gira =) Men bältet ser ju seriöst riktigt ut ^^ Men hon ser .... trött ut? =) Annars var ju den bra =) Själv önskade jag att jag hade en scanner -.- Jag läser boken "Draw great manga A complete guide" av Emmett Elvin och Eugene Felder, dock på engelska men där anatomin beskrivs och hur muskler sträcks vid olika rörelser, och bra uppvärmningstips för handen. Tips att läsa den om man är bra på engelska. :D Punkare.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 (redigerat) Detta är Ilmathir Pfilarnas prinsessa. Pfilarna är ett folkslag i min bok "Legenden om dom fyra ljuskloten" som man kan läsa här Mitt deviantart acc Hon är krigar prinsessa. Hon gråter för hon har lämnat sitt hem och hon vet inte om hon kommer att komma tillbaka. Redigerat 8 Maj 2008 av Mornie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2008 Nu var det länge sen jag ritade (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.