Autobahn Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Frågor om xbox 2.... 1. Kommer de va någon ny funktion t.ex brännare m.m 2. Kommer den fortfarande ha LIVE? 3. Kommer den ha Halo 2... på 3:an väntar jag väl ett "vet inte" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Detta kan väl ingen svara på? ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Förmodligen inte! Men nån som vet nån sajt som man kan läsa om xbox2? Helst svenska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Finns det några sidor om Xbox 2, än ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 27 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Maybe! Tänkte på att jag vill kolla in massa designer B) Inte bara 2 utan typ minst 10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Xboxen har 256 Mb Bits RAM nu, va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Jag tror den har lite mer.. 1. Vet ej ;D 2. Troligen, Live har ju varit en succé 3. Förhoppnings vis kommer den vara bakåtkompatibel och ja jag tror Halo 3 kommer, men kanske inte från Bungie. Och den heter inte X-box 2 utan X-box Next!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Jag tror den har lite mer.. 1. Vet ej ;D 2. Troligen, Live har ju varit en succé 3. Förhoppnings vis kommer den vara bakåtkompatibel och ja jag tror Halo 3 kommer, men kanske inte från Bungie. Och den heter inte X-box 2 utan X-box Next!! säger som Nessen på 2 och 3 men jag är nästan helt säker på att den inte kommer ha bränner tänk vad mkt spel tillvärkarna förlorar på det Det heter inte X-box utan Xbox!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 men det står typ på xbox.com att dem inte ens tänkt på att lansera xbox 2 på länge :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Sommarn 2005? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg