janne226 Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 JAG HAR HALO 2 NÅGON MER SOM HAR DET Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Jag vet inte om jag ska tro dig och att det här är fel forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 det släpps väl inte förens den 9 november i Staterna? om den släpps samtidigt i europa tvivlar jag på eftersom det är Microsoft som ger ut det. isf måste du ha laddat ner det nånstans, antagligen en beta. men sånt får man ju inte prata om här.......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Han har nog en tankad fransk version =/.. Den läckte på nätet för ett tag sen, har man moddat boxen så kan man tanka det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 However, så är det i fel forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 jag har det på mitt x-box och det är engelsk version. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 Vill ni ha en fet j*vla stämning på köpet också eller? Lätt fixat.. c(= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Hehe be om IPn av admin så kan du lätt få upp namn address och telefon nr =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 (redigerat) ... Och Micrsoft skickar sedan lätt ut en välstruken stämningslapp med smaskiga summor ! :P Redigerat 29 Oktober 2004 av Mellanmjölk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUltraCheater Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Halo 2? Det släpps ju i november! Och vem vill ha det på franska? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Jag tycker att de är j*ckligt fräckt att ladda ner nåt som inte ens kommit ut <_< Rättare sagt de är fräckt o ladda ner överhuvudtaget :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Halo 2? Det släpps ju i november! Och vem vill ha det på franska? :blink: Många. Puckon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg