Pulpen Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Jag spelar luft-gitarr och bas :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Jag tar lektioner på El-gitarr(skitkul) Har spelat snart 3 terminer motsvarar 1 och ett halvt år... Jag funderar på att sluta... Alltid när de är till exempel en Bmx-tävling som jag bara måste kolla på.... Så är gitarren alltid ivägen :angry: Men ni som inte kör bmx :P Självklart ni ska börja... PS: Jag har en Bullet Strat (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Jag kan spela ukulele...inte så roligt... Däremot kan jag lira lite gitarr, elbas och trummor. ^^ Lär mig i skolan, jäveligt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 vad är ukulele? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Det -->HÄR<-- är en ukulele. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Ganska udda instrument eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 liknar en gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 när man har en dator behöver man inte kunna spela något intrument... men det gör jag iallfall, spelar gitarr, spelat sedan i december, har aldrig i hela mitt liv taget en lektion, orka. lär mig själv, spelar när jag får tid vilket är lite eftersom jag både måste tänka på jobb och skola gitarr är det bästa ragnings redskapet kanske jag ska säga, är ni inte bra på att prata så går det bra att ta fram gurran och klinka fram några låtar... även tjejer som kan spela, det är grymt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 När du säger att man inte behöver ett instrument när man har en dator, menar du då när du skapar musik i olika program? Jag tycker det låter bättre om man gör "äkta" musik. Aa.. gura är det bästa raggnings instrumentet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 det beror på vad för program man har B) andvänder du proffs program som reason eller något annat så kan bara dom bästa höra skillnaden (techno görs ju med datorer och det är ju inte någo fel med techno) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Men ändå, jag tycker levande musik är bäst ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 spelar :gitarr: -elgitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.