Gäst Kaktus-Killen Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 va e d? helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 28 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2004 En kille som startade ett uppror mot fuska. Vad hände? Han e bannad. Punk slut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 va hette han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Mr k*k ^_^ 0010,musse pigg,anubis och massa fler namn. -_- ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 Vill du anklaga mrkuk för att ha med den personen har vi en tråd för det. Mrkuk(mrhej numera) är inte bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 29 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2004 allså jag är inte samma användare som anubis som är kändast som esron och she-o-rene Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 uppror mot vad? moderatornerna som låser alla spännade trådar..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 nja han var rik.....som tusan han hadde som mest nästan 50.000 poäng skulle jag tro...men uppror skulle jag inte kalla det han gjorde ju ett krig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Har jag inte hört talas om..Fast jag är ganska aktiv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Jag med, men jag har vart bannad 1 år :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag med, men jag har vart bannad 1 år :) vad har du gjort för dt?och varför e du så glad för dt? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 allså jag är inte samma användare som anubis som är kändast som esron och she-o-rene Han blev bannad samma dag som han bröt mot lagen och gjorde en nya användare som hette Esron. Det låter som om du snackar om dig själv! Ex: Jo, han var väldigt ägig. Han skulle lätt kunnat vara ägare av fuska om han så velat. Han borde vara en idol för alla som är här på fuska. Du liksom snackar om dig själv <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.