Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (Shark @ 01/11-2004 17:58:21) Jag med, men jag har vart bannad 1 år :) vad har du gjort för dt? och varför e du så glad för dt? ;) Det var inte precis jag som blev bannad från Fuska.se utan det var min kusin som ville ha skoj på MIN dator och gjorde en användare (Kuken) och göra leka runt lite här på Fuska.se som ledde till att IP Adressen blev låst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Alltid kul med bortförklaringar :) Du skötte dig helt enkelt inte, säg som det är Xray ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 hah idol? han var ju den största idioten som har funnits på fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Menar du mej? isåfall :angry: :angry: menar du she-o-rene? isåfall I agree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Aldrig bra att vara dum mot sig själv..=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 ehe.....din dumma lustigkurre kommer ihåg dej som broder kassler tsss..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jaha, och ? Jag kommer ihåg dig som Mrk¤k, Musse Pigg, She-O-Rene osv..<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jag undrade vad som hände med she-o-rene... Här en dan... borta den andra... Good riddens to bad rubbish... Fick höra historien av 0013, och det var ingen trevlig berättelse... She-o-rene spammade folk mitt i natten för att få mer poäng. Skaffade sig anhängare och flera användare för att skaffa mer poäng. Ser ni vad pengar och poäng gör med folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jag tycker att den här historien är ganska rolig :) Man skulle kunna göra film på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jag sitter faktist o garvar lite när han skriver "she-o-rene är bland den kändaste medlemmen på fuska" och när han skriver "den store esron" :lol: Men jag fattar inte hur du står ut,Ytterman :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Och filmen riktar sig till vilken publik? Typ som spirits within... Med schwarznegger eller stalone i huvudrollen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Nä, inte jag heller :) Jag funderar på någon plan, men jag kan inte komma på något. Om ni kunde se det jag kan se, ip-adresser o.s.v, så skulle ni nog reagera på likheter mellan she-o-rene, mrhej och vad han nu heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.