Offline Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 En liten rolig sak som jag o mina kompisar gjorde när vi stog vid en av bussarna: (det e alltid kaos när man ska gå på den bussen, alla trycker på och alla ska in samtidigt..) vi hade varsin såndär grön smällare som sprakar o glittrar lite och när bussen kom så tände vi smällarna och kastade in dom mellan benen på dom som tryckte på (har en rolig förmåga att alltid komma först i kön :P) och då skingrades ALLA väldigt, väldigt snabbt :D... så den dagen va det lugnt att gå på bussen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 :P haha den var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Är det enda Elaka man kan göra att slå ner folk?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Ne att säga någor är värre tycker då jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 LÖGN: I förr går sparakade ja sönder alla toaletter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GOLDEN MAN Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 det var skitungar som kastade en snö boll på mig så jag sparka han i magen så han inte kunde andas på ett taghttp://smilies.jeeptalk.org/contrib/ruinkai/biggrinflip.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 (redigerat) Va f*n det va mig du sparka i magen! Hehe ne då men det e inte kul att tappa andan Redigerat 10 Februari 2005 av 35 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Ne det är inte kul att tappa andan en gång när vi körde brottning så var det en kille som hade ett snöre och han satt snöret bakom mig och jag tappade andan men jag ramlade på ryggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 En gån förstörde nån skit unge mitt "konstverk" i sandlådan (:P) så blev jag så blev jag så arg att jag jagade han med en stubbe. (Jag:1 Han:0 :D ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 ja minns en gång då brottades jag ocg några jag låg i underläge sen kom några killar och hoppade på mig med wrestling hopp så jag nästan tappade andan <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 när vi bodde på ett ställe förut hade vi fönster i dörrarna..en gång när jag blev J*VLIGT arg hemma där vi bodde förut slog jag sönder 2 "dörrfönster" med en bar hand.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 vart dina föräldrar sura? :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.