Offline Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 nej, någon kunde för f*n ha dött. MORDBRAND Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 mördare!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Jag tror det kallas försök till mordbrand. En snubbe som går i min paralellklass (en av paralell klasserna, det finns 9 stycken) försökte starta brandlarmet med en tändare. Och mitt i när han stod och eldade kommer en lärare förbi. "Vad gör du?" frågar hon, och idioten svarar helt ärligt "jag försöker få igång brandlarmet". Läraren skakar på huvudet och suckar "då får du stå där j*kligt länge" hon pekar mot en skylt som är upsatt under larmet. " Tjuvlarm"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 haha,på tal om de så tryckte ja igång brandalarmet en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 "Tryckte" igång...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 de var en liten röd knapp bredvid lampknappen och jag var ensam och nyfiken :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Claudia, jag sa bara det som kunde hänt, dvs. Mordbrand. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 de var en liten röd knapp bredvid lampknappen och jag var ensam och nyfiken :P va hände då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 du kan ju alltid gissa <_< förmodligen så gick larmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Nej nej nej, det hoppade ut en clown och sa "du tryckte på knappen".... Visst, det "kunde" blivit en mordbrand. Men när det var någon som satte eld på en papperskorg i vår skola kallade man det försök till mordbrand... Elden spreds sig inte ens... Man klassar det så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 (redigerat) mördare!!!men ingen dog ju.... en mördare är man bara om man dödar nån. ..... och försök till mordbrand finns inte det heter mordbrand det även om ingen dör.... Redigerat 17 November 2004 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Verkligen? Måste slå upp det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.