Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 hallowen e dt barnsligaste som finns <_< "bus eller godis" hehehehe lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Jag har faktiskt aldrig varit med om när någon säger bus.. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 mig får dom inge godis av hahaha för att jag har hängt upp en uppblåsbar människa i taket direkt när dom öppnar så flyger människa ner från taket och dom blir liv rädda hahahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 vem blir rädd för en balong :zzz: <_< kom igen... :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Säkert ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 När jag tigger plingar jag bara på och står och glor på de med stora glänsande ögon och med en påse uppdragen där de ska ha ner godiset i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Om jag inte får godis står jag kvar så dem blir skrämda så lyfter jag upp min yxa så står jag stil om dem stänger så är det smällar krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 När jag tigger plingar jag bara på och står och glor på de med stora glänsande ögon och med en påse uppdragen där de ska ha ner godiset i. dt hjälper :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh idag är det hallowen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Har köpt ägg och bananer! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Folk är ju förberedda på det mest sinnessjuka som kan hända... Funderar på att gå ut till häcken utanför trädgården och sitta där tills det kommer nån utklädd rackare och... se till att de åtminstone håller sig undan vårt hus, hehe. Nämen, de senaste åren har vi sluppit en massa ringanden på dörrarna. Tänker inte uppmuntra till att fira nåt sånt här. Själva ursprunget till halloween är tillräckligt illa. Ingen som tänker på att folk kan bli fruktansvärt irriterade eller ledsna när de hittar en sprängd brevlåda eller ägg på fönstren (vilket vid det laget lär vara intorkat och nästan omöjligt att få bort). Halloween har blivit en sån dag där man kan bete sig riktigt illa utan att nån bryr sig (förutom offren)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Fyfan vad snåla dem var i vår gård :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.