Nogger Mint Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 ir så gör du en avatar tävling Han frågade var man gjorde avatarer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 har jag men vill spara så jag blir av med min varning Det är smart ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 jag kan göra gratis avatarer pma mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Photoshop är det klart bästa. Finns mkt bättre som ett program till min pappas jobbarkompis de äger fett han gör reklam åå sånt på hemsider... Typ som PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Ett bildhanterings program behövs. Jippie, mitt 2860:onde inlägg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jag gör avatars på ett ovanligt sätt... WOW! Mitt 2031:e inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.