sarus Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Jag har hört att det fins 50 event match men hur får man dom??? jag kolla på fusken men där stog det var marjo eller doktor mario mot pikatchu och pikcu (jag vet att det är felstavat så ni vet). sen skulle man döda dom men följa med pikatchu i stupet sen skulle man möta ling och sen kom bowser och sa om fler event match.. eee ? och frågan är HUR FÅR MAN EVENT MATCH 31-50? :blink: :blink: :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 du ska få alla karaktärer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 (redigerat) För att få 30-39 behöver du bara få Luigi och Falco. Men för att få 40-51 måste du ha alla Karaktärer. Redigerat 31 Oktober 2004 av _Master_Sword_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sarus Skrivet 31 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 aaaa :lol: jag ver hur man får falko och luigi (100 man mele och komma i mål med en 2a på aventyre) men jag kan inte vinna dom :( dom är svåra :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Det finns upp till EM 51.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 tips på 100 man melee använd DK och ner och B Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 den gjorde jag på pufballs unite den när man möter alla kirby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg