nikomas Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 VARFÖR SKA DET VARA OLAGLIGT!!!!! ATT LADDA NER SPEL TILL MIN CHIPADE X-BOX!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 du fråga tyker jag :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 för att dem ska tjäna pengar när du köper spelen.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Säg så här: Du har är gör en storfilm. Nån lyckas läcka ut filmen på nätet 3 månader innan premiären. Hälften av alla dina biobesökare väljer att ladda ner filmen istället för att kolla den på bio=Du förlorar en massa pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 du fråga tyker jag :meddum: VA menar du :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Word, Nisse. Precis. Hur roligt skulle det vara ? Förresten så kan spel bli väldiga samlarvärden till slut. Och du kan inte ens sälja dina nerladdade spel. Nu kan du tjäna pengar på att köpa spel.. Ta din chippade Xbox med allt skrot innehåll och kör upp den i.. *BiiP* Slut på meddelandet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Förlagen som tillverkar spelen får ju inte lika många spel sålda... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 VARFÖR SKA DET VARA OLAGLIGT!!!!! ATT LADDA NER SPEL TILL MIN CHIPADE X-BOX!!!!! What you think :huh: Om vi säger till exempelt ALLA xbox-användare väljer att ladda ner ett spel... Då får speltillverkarna inga pengar o då kan dom inte utveckla spelen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 dum tråd egentligen <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Det säger väl sig själv..eller..Nikomas ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Vad ... menar ... du :unsure:? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 'Det säger sig själv' Betyder på ett ungefär; Är det inte självklart att det är olagligt och bränna spel istället för att köpa dom ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg