Rosenberg Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Det är just så den heter. Den är väldigt bra. Där står nästan allt om spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 ja har kommait till den andra secret chamber och jag har relikanth först och wailord sist... vad ska jag sen göra... blindskriften sa att jag skulle hitta en dörr men jag vet ej var den e.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Regice - Surfa upp från Dewford town. Håll dig på vänster sida om vattnet. Regirock - Längst ner i sandstormen ovanför Mauville City. Registeel - På Route 120, längst ner på vänster sida. Där är 'dörrarna', SapphireGuy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 grymmt bra... ja ska fixa de nu....!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepp Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 hur lär man sig blidskrifter :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrillechrille Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Jag är i staden där det finns en marknad eller nåt, hur gör jag för att komma vidare. Det är på ruby om det är till nån hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 hur lär man sig blidskrifter :cry:läs manualen som medföljer spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Jag är i staden där det finns en marknad eller nåt, hur gör jag för att komma vidare. Det är på ruby om det är till nån hjälp Där finns ett museum i högra delen av staden. Står där en massa Team Magma? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 hur lär man sig blidskrifter :cry:läs manualen som medföljer spelet Eller här. Klicka på "Braille Guide(PNG)". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepp Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Den har jag slängt :cry: :cry: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Hur kommer man förbi strömarna vid öster om Slateport City som bara gör så man åker tillbaka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 När du har kommit till en av Regitrios medlemmarnas grotta du vet så ser du ju en skrift, Men i alla fall, Om du vill öppna den där gången så ska du göra så här! Regice: Kolla på skriften i 2 eller 5 minuter! Regirock: Gå mot skriften och gå 2 steg mot höger och sen 2 steg neråt och sen tror jag du ska använda dig så öppnas gången! Registeel: Gå i mitten av grottan och använd fly så öppnas gången! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg