Hoppa till innehåll

zelda ocarina of time

catarina

Rekommendera inlägg

• Svar 314
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

min kompis är i water tempel och har allt (även longshot och boss key)men när han ska gå in till bossen så är statyn man ska sjuta borta!

statyn är inte borta den har åkt ner i marken så man ser bara ser huvudet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det tar tid...om du hela tiden dör se till att du har Vita kanter runt hjärtanen...du ska slänga i väg ett block som finns utanför Ganons slott med hjälp av Golden gauntlets...sen finns en fairy där som du får den av...ha mycket Feer i flaskor och Magi...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min kompis är i water tempel och har allt (även longshot och boss key)men när han ska gå in till bossen så är statyn man ska sjuta borta!

statyn är inte borta den har åkt ner i marken så man ser bara ser huvudet

Finns det någon knapp?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag såg nåt fusk att om man tar en fisk exempelvis med en burk och trycker start precis innan han tar upp den och tar fram nåt annat med den c-knappen man hade burken på så skulle man få en helt ny flaska. så kunde man hålla på så hur länge som helst. men om jag till exempel trycker upp bomberna när jag tar upp fisken så försvinner ju dom helt så jag inte kan ha några bomber alls.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kan "låna" en sån flaska från ett föremål:äfter att ha gjort alla byten med masker låna en mask och gör fusket.Nu har du en burk och vill du ha masken istället så är det bara att gå till mask shop och låna samma mask!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...