catarina Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 HEJJJJJJJJJJ ville bara tacka för all hjälp med att klara häxorna i spirit tempel ett litet tips det går at använda pilgågen på henne när hon är nere.. Jag har äntligen kommit till sista templet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lillmulan Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Jag blir galen! är nere i brunnen men jag hittar ändå inte den där förbaskade lens of truth... hjälp nån?! :shock: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Hur är alla byten?beskriv NOGA vart man ska gå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Hela iden med botten på brunnen är att få tag i Sanningens öga. Gå genom hålet och hoppa av kanten. Döda nu spindeln och gå genom väggen, ja, genom väggen. Gå till vänster och följ floden tills du kommer till en gång på vänster sida. Gå den och du bör stå framför en stor ingång. Hoppa från kanten och gå längsmed stigen till botten. Nu måste du klättra upp för vinrankorna och gå genom dörren. Du borde vara i ett rum med många gravar. Ta en Dekupinne och sätt eld på den mot den tända facklan. Gå till graven längst upp till vänster (sett uppifrån) och tänd facklan intill den. Detta öppnar graven och du får en nyckel. Ta nyckeln och gå ut genom dörren. Gå nu tillbaka till huvudrummet. Gå till stället du först gick in genom med vatten. Gå rakt förbi tunnorna och gå genom väggarna. Gå inte under de två träden med blod under sig. Gå rakt tills du står på en triangel på marken. Stå på den och spela Zeldas vaggvisa. Detta borde stanna vattnet. Gå tillbaka till huvudrummet och hoppa nerför kanten där Graten är. Gå genom hålet till vänster tills du kommer till ett rum. Slåss med spindeln och gå uppför vinrankorna in i nästa rum. Nu måste du besegra den gående vita prylen när den dyker upp. Vänta tills den sänker sitt huvud, och slå då på huvudet. Ta Sanningens öga från kistan. Spela Skuggornas sång för att komma till ingången till Skuggornas tempel. Nu måste du gå och besegra Skuggornas tempel till Daniel_björk: Biggoron’s Sword Gå till tjejen med hönorna i Kakariko Village så kommer Du att få en höna av henne. Väck Talon. Gå sedan tillbaka till tjejen med hönorna och ge henne Din höna, då kommer Du istället att få en Blue Cucco. Gå till Lost Woods och väck den sovande pojken. Då kommer han att ge Dig en svamp. Ta svampen med Dig till Potion Lady nära väderkvarnen (den gamla). Hon kommer då att ge Dig en Odd Potion som Du ska ge till flickan i Lost Woods. Hon kommer då att ge Dig en Poacher’s Saw som Du ska ge till en Carpenter i Gerudo Valley. Han kommer då att ge Dig det trasiga svärdet tillbaka. Ge det sedan till Biggoron på toppen av Death Mountain. Han kommer att ge en Prescription tillbaka. Ta med Dig det till King Zora. King Zora kommer att ge Dig en Eyeball Frog som Du ska ta till den gamla mannen i Lake Hylia. Du kommer att få Eyedrops av honom som Du ska ta med tillbaka till Biggoron. Han kommer att ge Dig Claim Check. Vänta i tre dagar innan Du går tillbaka till Biggoron och visa honom Claim Check, då kommer Du äntligen att få Ditt Biggoron Sword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 till Daniel björk: Biggoron’s Sword Gå till tjejen med hönorna i Kakariko Village så kommer Du att få en höna av henne. Väck Talon. Gå sedan tillbaka till tjejen med hönorna och ge henne Din höna, då kommer Du istället att få en Blue Cucco. Gå till Lost Woods och väck den sovande pojken. Då kommer han att ge Dig en svamp. Ta svampen med Dig till Potion Lady nära väderkvarnen (den gamla). Hon kommer då att ge Dig en Odd Potion som Du ska ge till flickan i Lost Woods. Hon kommer då att ge Dig en Poacher’s Saw som Du ska ge till en Carpenter i Gerudo Valley. Han kommer då att ge Dig det trasiga svärdet tillbaka. Ge det sedan till Biggoron på toppen av Death Mountain. Han kommer att ge en Prescription tillbaka. Ta med Dig det till King Zora. King Zora kommer att ge Dig en Eyeball Frog som Du ska ta till den gamla mannen i Lake Hylia. Du kommer att få Eyedrops av honom som Du ska ta med tillbaka till Biggoron. Han kommer att ge Dig Claim Check. Vänta i tre dagar innan Du går tillbaka till Biggoron och visa honom Claim Check, då kommer Du äntligen att få Ditt Biggoron Sword. Min höna är borta!Kan du skriva vart man ska vara liten och stor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lillmulan Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Jo ja vet att d e meningen men klantig som jag e lyckades jag ju på nått sätt me att ramla ner till en zombie nere i nån håla å kommer inte upp! "våningen" heter b3 å d va där man fick kartan men ja fattar inte hur ja ska komma upp för hur jag än försöker så kommer jag ingenstans... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Jo ja vet att d e meningen men klantig som jag e lyckades jag ju på nått sätt me att ramla ner till en zombie nere i nån håla å kommer inte upp! "våningen" heter b3 å d va där man fick kartan men ja fattar inte hur ja ska komma upp för hur jag än försöker så kommer jag ingenstans... spara, stäng av och sätt sen på igen...då börjar du i början av brunnen... Daniel björk: Du ska vara stor HELA tiden... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Hela iden med botten på brunnen är att få tag i Sanningens öga. Gå genom hålet och hoppa av kanten. Döda nu spindeln och gå genom väggen, ja, genom väggen. Gå till vänster och följ floden tills du kommer till en gång på vänster sida. Gå den och du bör stå framför en stor ingång. Hoppa från kanten och gå längsmed stigen till botten. Nu måste du klättra upp för vinrankorna och gå genom dörren. Du borde vara i ett rum med många gravar. Ta en Dekupinne och sätt eld på den mot den tända facklan. Gå till graven längst upp till vänster (sett uppifrån) och tänd facklan intill den. Detta öppnar graven och du får en nyckel. Ta nyckeln och gå ut genom dörren. Gå nu tillbaka till huvudrummet. Gå till stället du först gick in genom med vatten. Gå rakt förbi tunnorna och gå genom väggarna. Gå inte under de två träden med blod under sig. Gå rakt tills du står på en triangel på marken. Stå på den och spela Zeldas vaggvisa. Detta borde stanna vattnet. Gå tillbaka till huvudrummet och hoppa nerför kanten där Graten är. Gå genom hålet till vänster tills du kommer till ett rum. Slåss med spindeln och gå uppför vinrankorna in i nästa rum. Nu måste du besegra den gående vita prylen när den dyker upp. Vänta tills den sänker sitt huvud, och slå då på huvudet. Ta Sanningens öga från kistan. Spela Skuggornas sång för att komma till ingången till Skuggornas tempel. Nu måste du gå och besegra Skuggornas tempel till Daniel_björk: Biggoron’s Sword Gå till tjejen med hönorna i Kakariko Village så kommer Du att få en höna av henne. Väck Talon. Gå sedan tillbaka till tjejen med hönorna och ge henne Din höna, då kommer Du istället att få en Blue Cucco. Gå till Lost Woods och väck den sovande pojken. Då kommer han att ge Dig en svamp. Ta svampen med Dig till Potion Lady nära väderkvarnen (den gamla). Hon kommer då att ge Dig en Odd Potion som Du ska ge till flickan i Lost Woods. Hon kommer då att ge Dig en Poacher’s Saw som Du ska ge till en Carpenter i Gerudo Valley. Han kommer då att ge Dig det trasiga svärdet tillbaka. Ge det sedan till Biggoron på toppen av Death Mountain. Han kommer att ge en Prescription tillbaka. Ta med Dig det till King Zora. King Zora kommer att ge Dig en Eyeball Frog som Du ska ta till den gamla mannen i Lake Hylia. Du kommer att få Eyedrops av honom som Du ska ta med tillbaka till Biggoron. Han kommer att ge Dig Claim Check. Vänta i tre dagar innan Du går tillbaka till Biggoron och visa honom Claim Check, då kommer Du äntligen att få Ditt Biggoron Sword. Vart är sovande Talon när man är stor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 han är i ett av husen i byn gå och kolla i varje hus så hittar du honom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Hur kommer man åt boss nycklen i shadowtemplet.. fattar inte hur man kommer förbi vägarna som går i hop.. snälla hjälp!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
catarina Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 Vad är dins eld förnågot och vad får man den???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 han är i ett av husen i byn gå och kolla i varje hus så hittar du honom.Vilken by? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg