Hoppa till innehåll

zelda ocarina of time

catarina

Rekommendera inlägg

Han är i Kakario Village i ett hus till vänster när man kommer in i staden från Hyrle Field, i huset som ligger bredvid där hönorna ska läggas som man samlar åt en tjej när man är liten. Du ska väcka honom med den hönan som kläcks av Pocket Egg, då ska man gå till tjejen som stor och då får man den blåa hönan som är början av byteskedjan! ;)

Och caterina, inte trippelposta! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 314
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vad är dins eld förnågot och vad får man den????

du får den när du är liten och är på väg till zelda för första gången....du måste ha bomber sen spränger du stenen som finns efter det första vakten vid grinden....du ska använda den eller en Eldpil för att förstöra väggarna...huset är mittemot Spider house

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst -Snake_bite-
jaha nu känner jag mig dum den har jag ju. har fixat boss nycklen nu men jag fattar inte hur man dödar den. när jag skjutit på händerna hinner jag aldrig slå på ögan innan han kör över mig.. Suck..

Du ska skuta på hans händer och sen ska du ta fram sanningens öga så att du kan se honom, när du har skutit hans händer kommer han köra på dig, fast du ska skuta en pil på hans öga exakt när han är framför dig.. då kan du slå han med svärdet

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...