0014 Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 ja, men jag tog inte alla hjärtbitar, golden scale och den sista flaskan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 ja, men jag tog inte alla hjärtbitar, golden scale och den sista flaskanHur får man golde scale?Hur långt kan man dyka?är det coolt?svara!eller?hallå!?svara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 du får den om du fångar en bra stor fisk på typ 20 pounds....man kan vara under vattnet i 9 sekunder... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 var i spelet får man gold scale??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 vis lake hylia så ska du fiska upp en tung fisk.för att kunna fiska så måste du prata me han som e i fiskarhuset vid lake hylia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 72 timmar eller....mitt rekord utan att få alla hjärtbitar och föremål är 23 timmar (ungefär) oj det var rätt dåligt, jag har ca 20 timmar MED EXAKT ALLT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 öööh...hur kan du göra det....det är ju assvårt....har du fått ALLA power-ups också eller?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 72 timmar eller....mitt rekord utan att få alla hjärtbitar och föremål är 23 timmar (ungefär) oj det var rätt dåligt, jag har ca 20 timmar MED EXAKT ALLT! Ha ha hahahaha jag klarar ju MQ på mitt DD på 14 timmar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 med alla föremål eller???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 mm jag har alla föremål och allt man kan ha (men inte Triforce om den finns) det som tog tid var skulltulas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Allting. Jag kan alla Skulltullas utantill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 72 timmar eller....mitt rekord utan att få alla hjärtbitar och föremål är 23 timmar (ungefär) oj det var rätt dåligt, jag har ca 20 timmar MED EXAKT ALLT! Ha ha hahahaha jag klarar ju MQ på mitt DD på 14 timmar. vad är DD???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg