Gäst abu Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Faktum är att dom har funnits längre.. Men den första konsollen släpptes då, det är rätt ! Här är en bild på det första spelet som kom till sverige i Nintendo världen.. det heter game and whats -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Game And Watch * ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viewtiful_Joe Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 måste ju erkänna att nintendo är bra men.....xbox är faktist brutalt bra de med men tanke på spelen de är fler bättre och roligare..men Gc har roliga spel med men inte de bästa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 jag tycker att GC har dom bästa spelen.fast det finns ju en del xbox och ps2 spel man skulle vilja se på Gamecube.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 metroid prime blev ju utnämt till världens bästa spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 aha, skruvade du isär det också ;) inte riktit om du titar på displejen när den är av stängd från en vis vinkel så kan man se alla bilder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jag som läst nånstans att GC säljer mycket bättre än X-Box :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Det är ju det den gör, men den är så mkt billigare så Microsoft tjänar mer pengar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Jaha,isfall måste jag missuppfattat tråden :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg