Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Själv är jag ju minst i familjen men min syster har ett sådant temprament så jag kan knappt prata med henne förrän hon säger något spydigt åt mig.

Exe; Om jag försöker hjälpa henne med datorn och jag kan inte så börjar hon säga: "Du kan ju f*n ingeting om datorer" Eller "j*vla Pucko.(Kan bytas ut mot något annat)"

Och detta gör mig otroligt irriterad.

Skrivet

En sak är säker, min syrra kan inte spela GC. Hon dampa loss på en handkontroll så den gick sönt :rolleyes:

Skrivet

- I min familj är det inte syskonen som förstör handkontrollerna, det är pappa ;) -

Själv är man ju 16, har en syrra på 14 och en brorsa på snart 10 år.

De är ganska okej faktiskt.

Brukar busa med lillbrorsan, han springer vändor i mitt rum, kastar sig i soffan osv... det är okej så länge han inte går över gränsen.

Syrran är ganska schysst, men kan va irriterande.

Precis som det brukar vara alltså.

Skrivet

Har två syrror, 22 resp 26. 22 åringen tar slut på både bläck och papper i min skrivare. Hon skriver ut buntar med papper, slänger och skriver ut igen! Dessutom tar hon mitt barnbidrag!

Den andra e skjysst, men det e 11 års skillnad så...

Bor hemma själv med föräldrar. Bägge har flyttat.

Gäst Liquid Silk
Skrivet

Har två syrror, 22 resp 26. 22 åringen tar slut på både bläck och papper i min skrivare. Hon skriver ut buntar med papper, slänger och skriver ut igen! Dessutom tar hon mitt barnbidrag!

Den andra e skjysst, men det e 11 års skillnad så...

Bor hemma själv med föräldrar. Bägge har flyttat.

Vilken s*tans syrra.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...