Gäst Liquid Silk Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Jag har en brorsa... ungefär samma sak som med MeM. Citera
Gäst Soffan Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Själv är jag ju minst i familjen men min syster har ett sådant temprament så jag kan knappt prata med henne förrän hon säger något spydigt åt mig. Exe; Om jag försöker hjälpa henne med datorn och jag kan inte så börjar hon säga: "Du kan ju f*n ingeting om datorer" Eller "j*vla Pucko.(Kan bytas ut mot något annat)" Och detta gör mig otroligt irriterad. Citera
Gäst abu Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 En sak är säker, min syrra kan inte spela GC. Hon dampa loss på en handkontroll så den gick sönt :rolleyes: Citera
Chihuahua Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 - I min familj är det inte syskonen som förstör handkontrollerna, det är pappa ;) - Själv är man ju 16, har en syrra på 14 och en brorsa på snart 10 år. De är ganska okej faktiskt. Brukar busa med lillbrorsan, han springer vändor i mitt rum, kastar sig i soffan osv... det är okej så länge han inte går över gränsen. Syrran är ganska schysst, men kan va irriterande. Precis som det brukar vara alltså. Citera
Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Har två syrror, 22 resp 26. 22 åringen tar slut på både bläck och papper i min skrivare. Hon skriver ut buntar med papper, slänger och skriver ut igen! Dessutom tar hon mitt barnbidrag! Den andra e skjysst, men det e 11 års skillnad så... Bor hemma själv med föräldrar. Bägge har flyttat. Citera
Kexx3 Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Orson: É Typhoon din bror :o Ja,min lillebror Vi har kul,men vi blir osamms ofta :P Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Har två syrror, 22 resp 26. 22 åringen tar slut på både bläck och papper i min skrivare. Hon skriver ut buntar med papper, slänger och skriver ut igen! Dessutom tar hon mitt barnbidrag! Den andra e skjysst, men det e 11 års skillnad så... Bor hemma själv med föräldrar. Bägge har flyttat. Vilken s*tans syrra. Citera
Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 mmm-hmm.. snacka om att känna sig utnyttjad, men hon kan vara snäll ibland. Synd att det inte händer oftare... Citera
Boiuthh Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 min brorsa är f*n skönast :D .. Ytterman knows Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.