Tibia Aeger Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Brukar bråka med min syrra för att hon snor datorn när jag går på toa elelr nått :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 det e svårt att förklara... Kompisar va? =P Sj har man en lillebror och en storebror. Storebrorsan känner jag knappt, lillbrorsan känner jag nog för mycket! :D Lillbrorsan är förövrigt ZuperZonic på fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jag håller mina syrror borta från mitt tvspel... jag kommer ihåg när de var crash galna... fick aldrig tid att spela själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 En brorsa har jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.