_Shadow_ Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 :huh: hur klara jag igentligen ut det jag är på sjunde året och behöver en droppe till ska man bara samla droppar hela tiden eller något annat??????? :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Ja du ska bara samla droppar till minst år 7. Det är då man kan klara ut det. Men man ska vänta till typ år 10-15 för annars blir det ganska svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 det låter jobbigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 det e as jobbigt men kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 alla har olika smak personligen tröttnade jag på spelet och sålde det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg